HEBOH KE KEPOH?

Assalamualaikum.

Isnin,26 April 2010.




Terlupa nak post blog semalam. Harap maaf.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

Second time pergi Jom Heboh, sama sahaja~. Sebenarnya tujuan utama nak beli no handset yang baru. Sebab yang lama ada masalah sikit. Tiba-tibe ter-hengat kata-kata Azry:

"Segala yg kita buat bergantung pada niat." >.<

Mula sampai, manusia sudah ramai. Apa tak tidur ke mereka semata-mata mahu ke sini??? Perut berbunyi dulu. Isi perut sebelum berjalan. Bergendang. Usai makan, teruskan mengembara berjalan. Masuk booth MHI tak silap. Ni yang aku tak puas hati.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

Aku jumpa ZAHIRIL ADZIM. Wah, tak sangka kaw datang JB rawk city ni ya. Aku peminat kaw tahu. Siaran Live pulak tu. Tapi...... yang aku sedih, kenapa kaw buat muka kayu??? Aku tengok, Tam punya la kepoh kencang bercakap. Kaw??? Mulut kaw ada emas ya??? Artis pun malu juga??? hahaha... Baru aku tahu. Mula-mula aku teruja, tapi jadi kecewa. Sebab kaw la. Tapi suara kaw sedap la, best. >.< Jangan risau, aku tetap peminat kaw. >.< Aku pakai baju hitam, kenal??? Btw, aku suka baca blog kaw. Thumb up!!

Sampai ke gerai Hotlink, belilah satu no baru. Chantek juga nombornya. Baim pilihkan. Kalau aku pilih, sampai esok pun tak pilih-pilih lagi.

Photobucket



Gambar di bawah ini khas untuk orang yang ketagih.

Photobucket

Geram betul budak baju hitam(kanan) tu dapat poster.


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

Masa untuk pulang, tak mahu lama-lama. Kereta macam semut. Tapi, kenapa korang kedekut sangat ya??? Kami nak keluar, kau orang nak masuk. Kenapa tak bagi kami keluar dulu??? Nasib baik ada pakcik polis trafik.

Photobucket



Baru keluar dari jalan yang sesak, dan......

**Bahagian ini telah dipotong kerana mengandungi adegan segan**

Photobucket

Aku benci kereta depan ni.


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

Terpaksa untuk tidak makan tengah hari. Bukan tidak mahu, tapi TERPAKSA. Milo sahaja jadi pengalas perut.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

Pergi ke Maahad Johor. Erk, bosan dah kot ke sana. Asyik menghadap mereka. Dasar muka tembok. Lepas ni taubat tak mahu pergi. =.=''


Photobucket

Shahir >.<

p/s:Orang Jay Bee memang sporting....RAWK!!!!


This entry was posted by .:Me,Myself And I:.. Bookmark the permalink.

Leave a Reply