RELATIONSHIP

Hubungan terjalin akibat daripada pertemuan antara manusia. Dan hubungan yang ada itu akan menjadi bertambah erat jika disemai rasa kasih, rasa sayang. Ini lah lumrah yang selalu terjadi dalam dunia. Lumrah alam.

Tadi malam pukul 9 ada perjumpaan junior taekwondo. Semua nya gara - gara nak buat persembahan masa dinner nanti. Kitaorang pun berkumpul. Tak ramai sangat. Tapi best la. Macam - macam cadangan diaorang bagi untuk persembahan nanti. Dan semua bersetuju nak nyanyi ramai - ramai. Senang. Mudah.

Macam - macam jenis lagu disumbat. Nak bagi menyedapkan suasana. Najwa Latip pun ada jugak. Kelas gituu. Sumbat aje. Dah budak - budak ni nak sangat. Bunyi gitar mengiringi lagu. Guna suara harmoni. Sedap sikit. Sorang - sorang tak berapa best. Tak ada kesatuan katanya. Berlatih hingga larut malam.

Titik yang nak diketengahkan di sini ialah berkaitan hubungan. Lihat bagaimana walaupun sebelum ni tak pernah berkenal, tapi disebabkan ada satu tugasan yang perlu diselesaikan, semua dapat berkumpul, dapat saling mengenali. Kenangan indah. Harap huubungan baik ni dapat diteruskan dan akan bertambah baik, akrab. Rugi siapa yang tak pergi dinner.

Majulah taekwondo untuk UMP.

This entry was posted by .:Me,Myself And I:.. Bookmark the permalink.

Leave a Reply