REUNION 18 BEST!!!

Assalamualaikum.

Sabtu, 1 Mei 2010.

Best sungguh tidur di Smakj. Untuk pengetahuan, kami sudah mintak izin warden oke! Malam semalam, jemput Eirfan Safwan di bus stand. Usai Qiamullail, tidur balik. Ngeh3. Kepenatan. Solat subuh berjemaah di surau sekolah. Mandi dan makan. Sambil menunggu Baim hantar adiknya ke bandar, sambung balik tidur di bilik tv. Dalam pukul 10, bertolak ke RFC.

Photobucket



* * * * * * * *

Sesampainya di RFC kami ke Kluang Mall dulu. Di sini la kami mula berjejak kasih dengan kawan-kawan yang lain. Samsaidee dan Hakim Zailan. Sebelum tu, Kechik jumpa aku sebab nak bagi duit yuran. Thanks Kechik!!! Dalam pukul 11, Ashikin telefon suruh photostat kan something. Oke!! Giliran aku dan Khairul Aiman pergi. Jalan kaki aja~~ malas nak nek keta. Jogging skali-skala apa salahnya.

Photobucket
Khairul Aiman.


Usai photostat, terus ke RFC. Wah!!! Kawan-kawan yang lain dah ramai yang datang. Speechless. Target aku cuma 50 orang yang datang. Tapi, alhamdulillah lebih 70 orang kesemuanya. Aku selaku peng-kerusi majlis beraksi. Mula-mula bincang pasal organisasi akatsuke yang baru. Dan terus ke agenda makanmelantak. Sambil makan aku bagi button batch kepada mereka semua. Macam-macam gelagat ada. SUMPAH aku rasa bahagia gila time tu. Jumpa balik kawan-kawan yang lama tak jumpa. SAYA RINDU KAMU SEMUA!!!

Photobucket
Pak Cik Kayo!!!

Photobucket
Syahid dan Syahrun.

Photobucket
Bersama Hazami.

Photobucket
Mereka sempoi~

Photobucket
Mereka smart.(Dari kiri:Kmen, Apis, Eirfan, Jannah[pandang belakang], Baim, Mursyid)

Photobucket
Kachak bergaya.

Photobucket
Pak Cik stylo.

Photobucket
Dia skema.


Usai makan, sesi photoshoot. Lepas ni tak tau la dapat jumpa mereka ke tidak. Semua dah ada hala tuju masing-masing. Dan kami mula berpecah ke destinasi masing-masing. Ada yang ke Gunung Berlumut, yang bermain bowling, pergi ke cc, menonton wayang, tidak kurang juga yang terus balik. Aku dan Baim dan Eirfan memilih untuk balik ke Smakj. Mana tidaknya, kepenatan melampau. Menguruskan perkara seperti ini tidak mudah seperti yang disangka. Tapi alhamdulillah semua bagi kerjasama. Rasa hilang sedikit kepenatan itu.

TERIMA KASIH KEPADA RAKAN-RAKAN KERANA SUDI DATANG!!!



* * * * * * * *

Petang, habiskan aktiviti dengan tidur, tidur dan tidur.

* * * * * * * *

Malam memunculkan diri. Selepas Isya', pergi ke kantin. Pedih, kantin tak reti nak bukak!!! Lama tunggu pun tak buka lagi. Kesan daripada tension, kami memutuskan makan di luar sahaja. Baru nak jimat duit. Ceyt. Mamat pon ada suruh kirim barang.

Selepas pulang daripada bandar, terus ke surau. Tempat penginapan kami. Ku keluarkan laptop kerana Sajid si junior nak sangat guna. Alang-alang tu, panggil Angah datang sekali. Maka bermulalah sesi melenjan laptop aku. Ada juga yang melenjan nset aku, Fahim. Orang last menggunakan laptop, Angah.

PhotobucketPhotobucket
Fahim, Hakim Jaffar junior.

PhotobucketPhotobucket
Angah si fotogenik.

Sementara Angah ada tu, minta tolong dia carikan font yang aku nak cari. Tapi kalu tak jumpa pon tak apa la. Akhirnya Angah jumpa font yang aku idamkan. Thanks!!! Credit to Angah. Berbual-bual ngan Angah sampai tertidur.


T.A.M.A.T

This entry was posted by .:Me,Myself And I:.. Bookmark the permalink.

2 thoughts on “REUNION 18 BEST!!!”

Leave a Reply